אתגרי המשפחה בשנת 2021

כולנו מכירים את הקלישאה הכי נכונה בישראליות: "נעשה הכול עבור הילדים שלנו, עבור המשפחה שלנו". ואכן מחקרים מראים כי מוטיב המשפחה הוא המוטיב החזק בישראליות ואף מתבטא ברמת ילודה מהגבוהה בעולם. כולנו רוצים את הכי טוב לילדים שלנו ושיהיו מוגנים ובטוחים. אנחנו נשקיע בשיעורים פרטיים, בחוגים ונלווה אותם בכביש וכמעט לכול מקום.

מאת ירדן פלד

המציאות של ימנו מכתיבה לנו לא מעט סיכונים וחששות בחיי היום יום ובהגנה על ילדנו וכך אנו רוכשים ביטוח בריאות כדי שחס וחלילה אם יקרה משהו נהיה מוגנים, ואנו רוכשים אמצעי בטיחות וקוראים על הסכנות הרבות העורבות לנו ולמשפחתנו.
התקופה האחרונה המאופיינת בשימוש נרחב באמצעים דיגיטליים ובמיוחד במכשירי הסמארטפון ומשחקי רשת מקוונים החושפים את משפחתנו לסיכונים חדשים ולא פשוטים בסביבת האינטרנט ובתוך הבית שלנו.

העלייה בשימוש בכלים דיגיטליים בעקבות משבר הקורונה, המתאפיינים בצריכה הולכת וגוברת של דאטה ושימוש בכלים שונים ואפליקציות שונות, יחד עם עליה גבוהה בצריכת שרותים ומוצרים בצורה דיגיטלית העלתה במקביל את החשיפה שלנו להתקפות סייבר.( עלייה של 600% )

במבט ראשון נשמע לנו כמשהו וירטואלי ולא ממשי, אבל הסטטיסטיקה מלמדת שבכול 2 דקות מתקיים אירוע סייבר.

תוצאות אירוע סייבר יכול לגרום לנזק גדול ולעלות כספית גדולה בהרבה ואף ללא יכולת לתקן מכול סיכון שאנו מכירים.

הסיכונים נעים החל מאיבוד מידע חשוב וקריטי ( חוזה, סיסמאות, תמונות, מסמכים , סרטונים ועוד ) והמשך בחשיפת פרטים אינטימיים שלנו ושל משפחתנו ועד דרישת כופר בסכומים לא מבטלים כדי או למנוע גישה לדאטה שלנו או חשיפת הפרטים האינטימיים שלנו לכול דורש.

אירועי סייבר בדרך כלל נסגרים בשקט ללא ידוע הסביבה כדי להימנע מפגיעה נוספת בפרטיות ולפעמים גם מבושה ולכן גם הפתרונות הם מועטים ולא מספקים, רוב בעלי הטלפונים החכמים, הטאבלטים והמחשבים הניידים לא יודעים למי לפנות ומה האפשרויות שעומדות בפניהם וכך או משלמים סכומי כסף או מאבדים דאטה יקרה ופרטית.

בנוסף רבים לא מודעים לעובדה כי גם אם המכשיר שלהם מוגן ובטוח עדיין הם חשופים לפריצה לעשרות האפליקציות ( כגון טיקטוק, פייסבוק,גימייל, ווטסאפ ועוד) שלהם שבתוכם מסתתרים פרטים חשובים שלנו שמשמשים לפריצה עתידית למכשירים שלנו.

לכן על כול משפחה להתאים את הסיכונים שלה למאה ה 21 ולמציאות העכשווית בה בכול רגע מידע אישי שלנו יכול להיפרץ ונצטרך לשלם על כך הרבה כסף מעבר לאיבוד המידע והמכשיר.

במיוחד בשביל כך הקימה חברת ביטוח חקלאי מוצר ביטוחי ושרותי ייחודי הנותן מענה למשפחה בדיוק במקום כואב זה ומאפשרת קודם כול מוקד 24/7 אשר נותן מענה מידי וביכולתו לפתור מקרים של וירוסים, פישינג וגניבת מידע מרחוק ואף לשחרר את המכשיר החכם. במידה והטיפול לא מאפשר לשחרר את המכשיר יזכה הלקוח בשובר לרכישת מכשיר חדש. במקרים יותר חמורים ובה יש דרישת כופר מוגבלת בזמן, צוות המומחים שלהם ינהל את המו"מ וידאג לשלם ולמנוע את נעילת הדאטה והמחשב או הפצת החומר הרגיש החוצה.

כיום מטרת הביטוח אינה רק לפצות אותנו כספית, אלה לסייע לנו למנוע את הסכנות ולהגן על המכשירים שלנו. לשם כך חברה ביטוח חקלאי לחברת CI ושורנס במטרה להקנות כלים והרגלים לגלישה בטוחה ושמירה על המידע שלנו. כול משפחה שתרכוש ביטוח סייבר פלוס תהנה גם מצ'אט בוט חכם שילווה את המשפחה ויסייע לה בפעולות פשוטת להגביר את ההגנה על המכשירים , הדאטה שלנו והרשתות החברתיות שלנו. בנוסף יוכל כול משתמש להוריד את האפליקציה של חברת שורנס ולסרוק את כול המכשירים המחוברים בבית ולהנות ממידע רב על ההגנות הנדרשות ובמקרה הצורך לפנות ישירות מהאפליקציה למרכז מומחי סייבר 24/7 ולקבל סיוע מיידי.

אלמנת להפוך את המוצר נגיש לכולם החליטה חברת ביטוח חקלאי על אפשרות רכישה דיגיטלית מהירה ללא צורך בשאלות מעבר לפרטים אישיים ואמצעי תשלום וכמובן במחיר מוזל המאפשר לכול משפחה במחיר של מנת פלאפל להנות מהגנה וביטוח למשפחה במקרה של התקפת סייבר.

למעבר להטבה על ביטוח סייבר >>

*הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של ישראכרט בע"מ ו/או פרימיום אקספרס בע"מ ו/או ישראכרט מימון בע"מ ו/או הבנק המנפיק * אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

Loading...